Медициналық орталық үшін бағдарлама
Медициналық бизнесте тиімді пациенттерді қабылдау мен жоспарлауды басқару үшін практикалық құралдар.
Компьютерлерде және iPhone, iPad және Android үшін мобильді қолданбалар арқылы қол жетімді Scroll to appsScroll to apps
Медициналық орталықта онлайн графикті реттеу үшін CRM
EasyWeek қолданбасының қолайлылығын бағалаңыз. Онлайн кездесу графигі, қолайлы күнтізбе және мамандардың жоспары. Қосымшалар және рутиналық жұмыссыз.
Қолайлы құжаттарды теңшеу және сақтау, анықтамалар жасау және бөлініс құру
Бірден артық брондауларды қабылдау және өзгерту үшін жедел және қолайлы интерфейс
Қызметкерлердің жеке профилілерін құру және басқару
Тегін қолдау және SMS, электрондық пошта арқылы хабарласу
Бұл өзіндік күтеу кезінде пациенттерге көмек көрсету үшін қолданылатын қазіргі технологиялар
Барлық қызметтерді ұялы телефон арқылы басқару
Сіздің деректеріңіз әлемдік және Еуропалық қауіпсіздік стандарттарына сәйкес өңделеді, оның ішінде PCI DSS, SSL және GDPR болып табылады.
Біз сіздің және сіздің клиенттеріңіздің деректерін сатып бермейміз, немесе үшінші тарапқа тасымаймыз.
Брондаулар санын EasyWeek-ты пайдаланып, ешқандай қиындықсыз арттырыңыз.
Клиенттерді тартатын және оларды сізбен тіркелуге шақыратын компанияңыз туралы барлық маңызды ақпаратты қосыңыз.
EasyWeek қолданбасын GA4 және басқалар сияқты бұрыннан пайдаланатын бағдарламалармен біріктіру арқылы үздіксіз тәжірибені қамтамасыз етіңіз.
Брондау виджетін және оның сілтемесін бір уақытта брондау үшін барлық арналарға орналастырыңыз!
Сіздің бизнесіңізді дамытудың ең жақсы бағыттарын анықтауға көмектесетін тапсырыстардың, қызметкерлердің жүктемесінің және басқа ақпараттың егжей-тегжейлі талдауын алыңыз.
EasyWeek арқылы өз жетістік тарихыңызды жасаңыз!
Жауапты таба алмадыңыз ба? Біздің дос сұхбаттарға хабарласыңыз.
EasyWeek-дың менің денсаулық сақтау бизнесімді брондау және кездесу басқаруымен қалай көмек ете алады?
EasyWeek-дің мақсаты - брондау және кездесу басқару процессін жеңілдету және автоматтандыру. Біздің платформамыз пациенттеріңіздің бірнеше шерттермен кездесулерді брондауға мүмкіндік беретін жеңіл пайдаланушы интерфейсін ұсынады, күніне 24 сағат, аптасына 7 күн. Ол сізге графикіңізді, қызметкерлеріңізді және ресурстарыңызды эффективті басқаруға мүмкіндік береді, ортақ брондау немесе ортақ брондау қаупін азайту.
EasyWeek HIPAA-ға сәйкес пе?
EasyWeek деректерді қорғауды өте маңызды деп ойлайды және пайдаланушы ақпаратын қорғау үшін көптеген қадамдар өткізді. Бірақ, біз әрбір бизнеске олардың арнайы қажеттіліктері бойынша керек емесшілік шарттарын тексеруді ұсынамыз.
Маған медициналық бизнестің қажеттіліктеріне сәйкес брондау процесін өзгерту мүмкін пе?
Иә, EasyWeek платформасы сіздің бизнес қажеттіліктеріңізге сай келетін түрде өзгертілу мүмкін. Сіз жұмыс уақытыңызды, демалыс уақытыңызды, ұсынатын қызметтеріңізді, әсіресе пациенттеріңізден қажетті ақпаратты жинау үшін брондау формасын өзгерту мүмкін.
EasyWeek пациенттерге кездесулер туралы ескертулер жібере алады ма?
Иә, EasyWeek ескертулерді автоматты түрде электронды пошта арқылы және SMS арқылы жібереді. Бұл мүмкіндік таңдауларды алдын ала растау немесе өзгертуге мүмкіндік береді және көрсетілмегендерді азайтуға көмек етеді.
Бірнеше қызметкерлер жүйеге кіруге бола ма?
Толық қате! EasyWeek сізге бірнеше қызметкерлерді қосуға және оларға әр түрлі рөлдер мен қатынау деңгейлерін тағайындауға мүмкіндік береді. Бұл жолмен, командадағы әркім өз жоспарын бірден жеткізеді, ал сіз жалпы басқаруды сақтауыз.
Бизнестіңізді тиімді басқару үшін EasyWeek-ты сынап көріңіз. Біздің қолдау кез келген уақытта қол жетімді: аптасына 7 күн, кез келген тарифке тегін.